وضعیت مصدومان استقلال

وضعیت مصدومان استقلال




 

 


وضعیت مصدومان استقلال


تاریخ : یکشنبه ،
30 مهر 1391

معاونت پزشکي باشگاه استقلال با تاکيد بر اينکه نکونام مشکلي براي بازي مقابل نفت ندارد، آخرين وضعيت مصدومان آبي‌ها را تشريح کرد.


دکتر امين نوروزي در خصوص صحبت‌هاي مجيد صالح در نشست خبري و اينکه گفته شده بايد رسيد مهدي رحمتي 3 بار تعويض مي‌شد، گفت: با توجه به بازي حساسي که در پيش بود و طبق صحبت‌هاي قبلي‌ام، روز شنبه از رحمتي تست گرفتيم و جواب تست را ديگر اعضاي کادر پزشکي به آقاي صالح منتقل کردند.

به گزارش فارس، وي افزود: در آخرين جلسه تمريني با توجه به وضعيت امير قلعه‌نويي نزد ايشان بودم اما به آقاي صالح اعلام کرديم که ممکن است با توجه به آسيب‌ديدگي اين بازيکن روي عکس‌العمل‌ها دچار مشکل خواهد بود اما آقاي صالح با توجه به شرايط حساس تيم و بازي مهمي که در پيش داشتيم از رحمتي استفاده کردند.

وي تاکيد کرد:‌ اين بازيکن بايد فيزيوتراپي خود را انجام دهد و طي چند روز آينده پس از تستي که از ايشان به عمل مي‌آيد گزارش آن را به قلعه‌نويي ارائه خواهيم داد.

وي همچنين در خصوص جواد نکونام، گفت:‌ تورم شديدي روي پاي نکونام ايجاد شده بود و مراحل درماني روي پاي اين بازيکن صورت گرفت و از فردا اين بازيکن نرم‌دوي را آغاز خواهد کرد و براي بازي پنجشنبه مقابل نفت تهران مشکلي نخواهد داشت.

معاونت پزشکي باشگاه استقلال در خصوص آسيب‌ديدگي صادقي گفت: با توجه به مصدوميتي که از ناحيه مچ به پاي اين بازيکن وارد شده، روزانه دو جلسه فيزيوتراپي براي او در نظر گرفته‌ايم و گزارش نهايي مصدوميت وي را روز چهارشنبه به قلعه‌نويي اعلام خواهيم کرد، اما احتمال غيبت صادقي در بازي با نفت وجود دارد.

نوروزي در ادامه گفت‌وگو در خصوص آخرين وضعيت سياوش اکبرپور و هاشم بيک‌‌زاده گفت: اکبرپور با توجه به مسموميتي که روز قبل از بازي داشت، غيرت به خرج داد و با کمک کادر پزشکي و زحمات دکتر ستوده 90 دقيقه مقابل تراکتورسازي بازي کرد و همچنين بيک‌‌زاده صبح امروز به ما مراجعه کرد و مشکلي براي تمرين کردن ندارد.

وي در پايان در خصوص آخرين وضعيت جباري، گفت: اين بازيکن روز به روز بهتر مي‌شود و تکليف شرايط حضور او در تمرينات تا روز چهارشنبه مشخص خواهد شد.




کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل